Alla inlägg den 10 januari 2011

Av sthephanie nilchan - 10 januari 2011 17:27

Jag har ju min första blogg nu på bloggplatsen o jag vet inte om jag skriver om


bra saker så ja undra om ni kan kommentera om ni tycker det jag har skrivit är


bra,jag skulle uppskatta det men om ni inte vill så är det helt okey...


Men helst kommentera  



Av sthephanie nilchan - 10 januari 2011 15:58

Mamma och pappa är hemma nu..skit också var så härligt att vara själv ju,


haha men dem vet inte det, men tänker inte berätta heller...


tittar på TV:en(dåligt program) men jag tittar ändå, har inget annat och göra.



Men va gör ni då?...


asså har så tråkigt så jag inte har något o skriva. :(


Men en sak vet jag som jag kan skriva det var på svenskan i skolan...


så skulle man beskriva vad man såg i klassrummet och på skolgården,


det var en kille som inte gjorde det  så han sa"Aah Eeh jag ser en röd ljustake


ute"...man brukar ha dem inne o vi hade en inne o han sa att den var ute,

fast han är ju lite trög  


Mohaha jag är lite ond...

Av sthephanie nilchan - 10 januari 2011 15:11

okej allting va att mamma väckte mig på morgonen, kl.06:15,


Ööööh jobbigt gick o la mig sent igår...


Men iaf så hade vi mentorstid på morgonen den var jobbig jag jobbade inte ens,


haha men lärarna märkte inget för dem hjälpte alla eleverna.



jag occh mina kompisar fick spela Monopol på matten fast engelskt för våran


lärare är engelsk(ganska jobbigt).


Idag hade vi idrott jag fick visa mina skills för läraren(vi hade en annnan lärare 


våran riktiga lärare var borta från flera lektioner)...


men på engelskan hade jag skit tråkigt vi skulle skriva en dialog om musik...


Aja sen skulle jag dra hem, det är skit blött här hos oss vid skolan det är jobbigt.





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards