Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Min skoldag :'(

Av sthephanie nilchan - 10 januari 2011 15:11

okej allting va att mamma väckte mig på morgonen, kl.06:15,


Ööööh jobbigt gick o la mig sent igår...


Men iaf så hade vi mentorstid på morgonen den var jobbig jag jobbade inte ens,


haha men lärarna märkte inget för dem hjälpte alla eleverna.



jag occh mina kompisar fick spela Monopol på matten fast engelskt för våran


lärare är engelsk(ganska jobbigt).


Idag hade vi idrott jag fick visa mina skills för läraren(vi hade en annnan lärare 


våran riktiga lärare var borta från flera lektioner)...


men på engelskan hade jag skit tråkigt vi skulle skriva en dialog om musik...


Aja sen skulle jag dra hem, det är skit blött här hos oss vid skolan det är jobbigt.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sthephanie nilchan - 4 februari 2011 08:52

Heejsan! har tyvärr inte skrivit på min blogg på ett tag nu men här är den...     Jag är lite ledsen för att en del säger att jag är känslig och det är INTE kul   jag kan vara känslig ibland men inte hela tiden det vet mina kompisar hoppas ja...

Av sthephanie nilchan - 31 januari 2011 15:51

                     Mohaha mina coola bilder!...

Av sthephanie nilchan - 29 januari 2011 15:08

Halllo! har köpt nya byxor på team sportia och har köpt underkläder   haha hade skit roligt åt på donken och massa roligt   hihi köpte blåa byxor ville ha en blå tröja men fick inte för har redan köpt massa annat   hihi på mina underkläder va...

Av sthephanie nilchan - 27 januari 2011 18:07


Heejsan! jag köpte en ny kllocka idag den är rosa!! kolla!    fin va???     har köpt två presenter med ;) för jag ska på två kalas denna veckan och båda heter julia                                     ...

Av sthephanie nilchan - 26 januari 2011 15:58

Hejsan! jag är med mina kompisar julia,ida,louise och jag såklart    vi hade tänkt att gå och busknacka på några här... hehe säg inte något.vi ska snart gå men iaf så har vi väl roligt.   tittar på tv tsm :) hihi vi tittar på True Jackson...

Ovido - Quiz & Flashcards