Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

har nästan glömt bloggen :( men jag kommer skriva om annat också ;)

Av sthephanie nilchan - 18 januari 2011 17:02

Heejsan! (igen)


har nästan glömt bloggen men det var för att jag hade varit inne på många andra saker!...Iiiih tur att jag kom på att jag hade en men iaf.

skada mig idag, eller Aah tiip, det var en tjej som skadade mig...det var en kille som brydde sig mkt pinnit  

han sa att hon inte fick röra mig, konstigt han gillar ju någon annan ;)


har haft det jobbigt idah ;P

jag hade lånat en bok som var skit läskig, vågade inte vara hemma själv sen så jag följde med mamma vart hon  än gick hehe...


det var mitt lilla inlägg idah men ska dra nu herrå my darlings! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sthephanie nilchan - 4 februari 2011 08:52

Heejsan! har tyvärr inte skrivit på min blogg på ett tag nu men här är den...     Jag är lite ledsen för att en del säger att jag är känslig och det är INTE kul   jag kan vara känslig ibland men inte hela tiden det vet mina kompisar hoppas ja...

Av sthephanie nilchan - 31 januari 2011 15:51

                     Mohaha mina coola bilder!...

Av sthephanie nilchan - 29 januari 2011 15:08

Halllo! har köpt nya byxor på team sportia och har köpt underkläder   haha hade skit roligt åt på donken och massa roligt   hihi köpte blåa byxor ville ha en blå tröja men fick inte för har redan köpt massa annat   hihi på mina underkläder va...

Av sthephanie nilchan - 27 januari 2011 18:07


Heejsan! jag köpte en ny kllocka idag den är rosa!! kolla!    fin va???     har köpt två presenter med ;) för jag ska på två kalas denna veckan och båda heter julia                                     ...

Av sthephanie nilchan - 26 januari 2011 15:58

Hejsan! jag är med mina kompisar julia,ida,louise och jag såklart    vi hade tänkt att gå och busknacka på några här... hehe säg inte något.vi ska snart gå men iaf så har vi väl roligt.   tittar på tv tsm :) hihi vi tittar på True Jackson...

Skapa flashcards