Alla inlägg den 9 januari 2011

Av sthephanie nilchan - 9 januari 2011 21:22

Aah sitter vid datan igen fast e med brorsan nu istället...


Mamma var för tråkig..neej men jag orkade inte vara på facebook eller bloggen


mer så tar en kvällsData eller Aah hur man nu än säger men sitter o är skit

hungrig, fast ska ta en paus o äta orkar inte sitta vid data annars  


mums!!!...

Av sthephanie nilchan - 9 januari 2011 18:43

 Jag vakna kl.12:00 och min kompis "Julia" vakna kl.12:30 ungifär...


sedan spelade vi yatsy, Julia vann två matcher o jag vannn ingen match..


jag tiip satto lipa, neej bara skoja men jag satt o tiip skratta för att jag var så


dålig.Efter vi hade spelat yatsy gick vi o åt...det var inte god mat.


jag satte mig vid datan o gjorde en sexig bild på mig...


fast jag blev inte så himla nöjd med bilden men den var sexig <3...











Av sthephanie nilchan - 9 januari 2011 18:25

Sitter o tittar på TV har väl sådär roligt men...

chillar me mamma fast det är inte så roligt för hon sitter vid facebook...  


min första blogg...haha haft många mer förut fast jag har tagit bort dem utom en


som handlar om en liten kanin och som är död nu 


Har precis duchat så har en snygg handuk på mig;) eller Aah tiip en snygg handuk!;)


jah o min kompis skaffade enn ny blogg idag hennes bakrund är snygg :P


har de jobbigt just nu faktiskt för att det är så komplicerat med mitt liv asså...




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards