Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Ööh skolan!

Av sthephanie nilchan - 13 januari 2011 15:20

Men!!


idag på sista lektionen prata vi om att mobba en jag blev mobbad i min förra


skola fast jag bryr mig inte nu för jag är inte mobbad nu.


idag på SO så pratade vi om det  nästan hela lektionen det var bara bra för jag


hade inte tänkt att jobba ändå, gick och la mig kl.22:03


Tidigare än jag brukar  


Men asså mamma väckte mig kl.07:17


och jag skulle vakna kl.07:00


men vem bryr sig?...inte jag  


jaja men ska äta nu...DET BLIR "TACOS"


MUMMMMMS!!!



 
 
Ingen bild

mig jl

14 januari 2011 15:12

hhee kram den bästa jL

sthephanie nilchan

23 januari 2011 12:31

krram på dig med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sthephanie nilchan - 4 februari 2011 08:52

Heejsan! har tyvärr inte skrivit på min blogg på ett tag nu men här är den...     Jag är lite ledsen för att en del säger att jag är känslig och det är INTE kul   jag kan vara känslig ibland men inte hela tiden det vet mina kompisar hoppas ja...

Av sthephanie nilchan - 31 januari 2011 15:51

                     Mohaha mina coola bilder!...

Av sthephanie nilchan - 29 januari 2011 15:08

Halllo! har köpt nya byxor på team sportia och har köpt underkläder   haha hade skit roligt åt på donken och massa roligt   hihi köpte blåa byxor ville ha en blå tröja men fick inte för har redan köpt massa annat   hihi på mina underkläder va...

Av sthephanie nilchan - 27 januari 2011 18:07


Heejsan! jag köpte en ny kllocka idag den är rosa!! kolla!    fin va???     har köpt två presenter med ;) för jag ska på två kalas denna veckan och båda heter julia                                     ...

Av sthephanie nilchan - 26 januari 2011 15:58

Hejsan! jag är med mina kompisar julia,ida,louise och jag såklart    vi hade tänkt att gå och busknacka på några här... hehe säg inte något.vi ska snart gå men iaf så har vi väl roligt.   tittar på tv tsm :) hihi vi tittar på True Jackson...

Skapa flashcards