Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Mamma och pappa är hemma :(

Av sthephanie nilchan - 10 januari 2011 15:58

Mamma och pappa är hemma nu..skit också var så härligt att vara själv ju,


haha men dem vet inte det, men tänker inte berätta heller...


tittar på TV:en(dåligt program) men jag tittar ändå, har inget annat och göra.



Men va gör ni då?...


asså har så tråkigt så jag inte har något o skriva. :(


Men en sak vet jag som jag kan skriva det var på svenskan i skolan...


så skulle man beskriva vad man såg i klassrummet och på skolgården,


det var en kille som inte gjorde det  så han sa"Aah Eeh jag ser en röd ljustake


ute"...man brukar ha dem inne o vi hade en inne o han sa att den var ute,

fast han är ju lite trög  


Mohaha jag är lite ond...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sthephanie nilchan - 4 februari 2011 08:52

Heejsan! har tyvärr inte skrivit på min blogg på ett tag nu men här är den...     Jag är lite ledsen för att en del säger att jag är känslig och det är INTE kul   jag kan vara känslig ibland men inte hela tiden det vet mina kompisar hoppas ja...

Av sthephanie nilchan - 31 januari 2011 15:51

                     Mohaha mina coola bilder!...

Av sthephanie nilchan - 29 januari 2011 15:08

Halllo! har köpt nya byxor på team sportia och har köpt underkläder   haha hade skit roligt åt på donken och massa roligt   hihi köpte blåa byxor ville ha en blå tröja men fick inte för har redan köpt massa annat   hihi på mina underkläder va...

Av sthephanie nilchan - 27 januari 2011 18:07


Heejsan! jag köpte en ny kllocka idag den är rosa!! kolla!    fin va???     har köpt två presenter med ;) för jag ska på två kalas denna veckan och båda heter julia                                     ...

Av sthephanie nilchan - 26 januari 2011 15:58

Hejsan! jag är med mina kompisar julia,ida,louise och jag såklart    vi hade tänkt att gå och busknacka på några här... hehe säg inte något.vi ska snart gå men iaf så har vi väl roligt.   tittar på tv tsm :) hihi vi tittar på True Jackson...

Skapa flashcards