Alla inlägg under januari 2011

Av sthephanie nilchan - 16 januari 2011 17:54

heej!

lyssnar på musik, bra låtar asså men kolla in dem   


asså vet intye hur man lägger ut låtar så skriver vad dem heter :)


Sofijah:Varför

Victoria:make it shine

Miley Cyrus:the boy

Katy Perry:teenage dream


(stavning)hehe....


sök på dem!  


asså har skit tråkigt :( min brorsa dissa mig ):



Av sthephanie nilchan - 16 januari 2011 13:44

SWEET   

  

CHILL HAHA

  

WEARD!  

  

SWEET AGAIN  

  

 orkar inte ta ut mer bilder så vad ska jag lägga ut...


Men tittar på tv och datan. aja kommentera om ni tycker dem är bra elr dåliga :)

Av sthephanie nilchan - 14 januari 2011 14:26

är så TRÖÖÖÖTT vill bara falla ihop och sova men "får inte"...


för att då är jag inte trött på kvällen mamma läskar mig genom att sova.


Men tja jag får väl tåla  


tråkigt men jag har ju datorn!  


men detta inlägget är till mig den bästa!  


haha skrev inte så långt inlägg men jag orkar inte..är trött som ni förstår:)


kommentera :)




Av sthephanie nilchan - 13 januari 2011 17:53

Är inne på facebook och chattar...  


ganska roligt fast det beror på vem men han är rolig...Men han loggar in o ut hela


tiden (DET STÖR MIG)-


Men har inget och göra förutom musik och datan, kan inte leva utan datan om ni


fattar.


har sketa tråkigt!  vill va me nån. "HALLÅ VILL NÅGON VA?"


lyssnar på bleeding love!..så bra asså ni borde lyssna på den.


aja iaf han där killen heter anton och är runt 15 år...


och jag är 11 år...iiiiiiii lite skillnad eller?


han lyssnar tiip bara på svenska låtar, ucha man ska lyssna på engelska låtar ju!.


 han är ganaka gullig faktiskt....oooojjjjj pinsamt.. 

Av sthephanie nilchan - 13 januari 2011 15:20

Men!!


idag på sista lektionen prata vi om att mobba en jag blev mobbad i min förra


skola fast jag bryr mig inte nu för jag är inte mobbad nu.


idag på SO så pratade vi om det  nästan hela lektionen det var bara bra för jag


hade inte tänkt att jobba ändå, gick och la mig kl.22:03


Tidigare än jag brukar  


Men asså mamma väckte mig kl.07:17


och jag skulle vakna kl.07:00


men vem bryr sig?...inte jag  


jaja men ska äta nu...DET BLIR "TACOS"


MUMMMMMS!!!



Av sthephanie nilchan - 12 januari 2011 17:56

  va med mina älsklingar idag vi hade skit roligt och åt tacos med!!  


Men ja till slut åkte en av dem hem men louise stanna kvar 


Sorry att jag inte skrev så tidigt idag men det var för min Julia W stoppa mig!


men aja orkar inte skriva så mycket nu för att jag är sskit trött :) 





Av sthephanie nilchan - 11 januari 2011 15:03

idag på när vi slutade skolan märkte jag att jag tappade min jacka!  


jag letade med alla lärarna men ingen hitta något men sen kom jag på vart den


var men, jag berättade inte  jag är så arg på mig själv så jag lånade en tröja


av läraren,,den är stickig! :)


men när jag gick hem frös jag för att den har hål i sig...iiii ajjj!


jaja men det var allt...


neej det är det inte idag ska vi ha cheerleadingkort!!!


det ska bli skit roligt vi kommer ha dräkter på oss

Av sthephanie nilchan - 10 januari 2011 17:27

Jag har ju min första blogg nu på bloggplatsen o jag vet inte om jag skriver om


bra saker så ja undra om ni kan kommentera om ni tycker det jag har skrivit är


bra,jag skulle uppskatta det men om ni inte vill så är det helt okey...


Men helst kommentera  



Ovido - Quiz & Flashcards